Special ID (2013)

Posted by Unknown  |  at  5:29 am

Special ID (2013)

Pengarah Tindakan Donnie Yen sedang sengit " pertempuran Terbaik " gaya kerana sebelum ditunjukkan dalam Hong Kong jenayah kontemporari SPL ngeri dan Flashpoint ke tahap yang seterusnya dalam ID Khas Clarence Fok ini . Bagi reka bentuk tindakan itu, Yen terus menggabungkan pelbagai teknik Campuran Seni Mempertahankan Diri, menggabungkan bukan sahaja berdiri menarik tetapi juga Brazil jiu - jitsu dan bergelut untuk choreograph pergaduhan jalan kejam semasa menggunakan bakat pertempuran besar seperti Ken Lo ( Drunken Master II), Andy On ( Unbeatable ) dan Collin Chou ( Flashpoint ).Walaupun terbaru di belakang tabir video menampilkan temu bual dengan wira tindakan itu sendiri tanpa Bahasa Inggeris sari kata, ia bagaimanapun mempamerkan tindakannya mengarahkan usaha dan ia kelihatan agak sialan yang baik. Terdapat juga versi panjang video BTS daripada minggu lepas.Menurut laporan baru-baru ini , ID Khas sedang dirancang sebagai sebahagian daripada filem trilogi mungkin jika filem pertama adalah satu kejayaan dan Yen telah dilaporkan menyatakan hasrat untuk menjemput tinju legenda Mike Tyson untuk hadir dalam sekuel untuk bertarung.

    
Yen mengambil peranan Zilong Chen, seorang pegawai polis yang menyamar jauh di dalam barisan salah satu kumpulan kongsi gelap paling kejam China. Pemimpin kumpulan itu , Xiong ( Collin Chou - Berani , KERAJAAN JET LI 'S HARAM , revolusi-revolusi MATRIX , THE MATRIX RELOADED ), telah menjadikan ia keutamaan beliau menghapuskan para penyusup-penyusup kerajaan di tengah-tengah itu. Berjuang untuk menjaga keluarga bersama-sama dan identitinya disembunyikan, Chen koyak antara dua dunia .

    
Upping kepentingan , sebagai rakan-rakan yang menyamar Chen sedang ditangani, satu demi satu, Chen takut hari beliau diberi nombor. Kini, dia mesti risiko untuk mengambil turun organisasi dan menebus semula kehidupan dia hilang apabila dia telah mengambil tugasan berbahaya ini. Oleh kerana kenderaan kepada tindakan, Chen mesti melakukan apa saja dia boleh untuk melindungi identiti KHAS dia mahu dia tidak pernah sebelum ia terlambat.

Tagged as:
About the Author

Write admin description here..


Subscribe
Get our latest posts directly in your email inbox.

What they says

Find us on Facebook

Copyright © 2013 TonTon. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top