Selamat Malam MH370 Malaysia Plan Crash History 2014

Posted by Unknown  |  at  3:25 am

Fugro, Yang Telah mengejar beberapa misi carian di bawah air di perairan Eropah, menyifatkan kemenangan untuk tidak teknologi canggih, tetapi sebaliknya kepada yang dikira-kira.

"Dalam fasa awal carian, beberapa syarikat dikerahkan kenderaan autonomi dalam air yang sangat tepat dan sangat canggih. Kelebihan teknologi diperiksa melakukannya sangat tepat, tetapi sebelah buruk adalah ia mengambil banyak masa untuk menutup meter persegi lakukan, "Rob Luijnenburg, pengarah Fugro mengenai strategi korporat, memberitahu MASA. "Apa yang kita lakukan sekarang ialah gabungan resolusi yang mencukupi dan keupayaan untuk meninjau dasar laut yang agak besar dalam masa yang agak singkat."
SYDNEY: Sebuah syarikat Belanda akan menjalankan carian laut dalam di Lautan Hindi untuk hilang Malaysia Airlines (MAS) MH370 penerbangan dari bulan September, Australia berkata pada Rabu, menyatakan "optimis berhati-hati" bahawa pesawat yang akan dijumpai.

Fugro Ukur akan menggunakan state-of-the-art kapal yang MV Fugro khatulistiwa dan Fugro Penemuan untuk mencari zon km 60,000sq di Ocean selatan India.

"Pencarian air akan bertujuan untuk mengesan pesawat dan apa-apa keterangan, diperiksa sebagai serpihan dan penerbangan perakam, untuk membantu siasatan pasukan Malaysia kehilangan MH370," kata Australia Timbalan Perdana Menteri Warren Truss.

"Kerajaan Malaysia telah dengan itu Ditawarkan peralatan whichwill menyertai penyertaan dalam melakukan mencari dan sudah tentu, ada sebuah kapal Cina telah beroperasi di kawasan tidak berkaitan dengan penyiasatan."

A udara dan permukaan laut carian besar telah gagal untuk menemui sebarang tanda MH370, Yang hilang pada 8 Mac dengan 239 orang di atas kapal. Pihak berkuasa percaya pesawat yang ditakdirkan menyimpang misteri dari laluan Kuala Lumpur-Beijing sebelum terhempas di Lautan Hindi jauh.

Yang Fugro khatulistiwa sedang bekerjasama dengan Cina kapal Tentera Laut PLA Zhu Kezhen untuk memetakan dasar laut di kawasan carian, berdasarkan komunikasi satelit lepas pesawat yang hilang di seluruh 1,800km barat Perth.

Click Here To Watch Online

About the Author

Write admin description here..


Subscribe
Get our latest posts directly in your email inbox.

What they says

Find us on Facebook

Copyright © 2013 TonTon. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top