Rindu Awak 200% free asian dramas online

Posted by Unknown  |  at  1:49 am

Berdaya cipta Kemahiran Penyelesaian membawa menunjukkan pelarasan novel bertajuk Cinta Anda 200% kerja Hasi Kate Zahim. Susunan menunjukkan 28 kejadian berpandukan Aidilfitri Mohamed Yunos dan skrip oleh Nieza Nahar. Menawarkan pengadunan pelaku Zul Ariffin dan Ayda Jebat bertanggungjawab. Berbeza watak-watak pada skrin, sebagai contoh, Ika Nabella, Jonathan Prince, Mimi Ernida, Zuhairi, dan itu hanya permulaan. Penggemar novel asasnya tertungu-Tungu penulisan drama sebagai novel Cinta Anda 200% daripada novel menghancurkan melanda pada 2013. Saksikan susunan persembahan Cinta 200% siaran dari 15 Julai 2014, menunjukkan setiap hari Isnin hingga Khamis jam 7.00 malam di TV3 Akasia ruang . 

NOVEL SINOPSIS Rindu Awak 200% 

Zill Faezrul Iqbal - Soul Armel Aisya jadi nanar apabila beliau dipanggil semula nama. Sebagai aman melongo menjengkelkan hati namun sangat tertentu Aisya Armel. Dalam apa-apa hal, dia tidak boleh menjadi banyak kekecohan. Dia telah memilih orang yang menjadi pasangannya. 

Seperti minyak dan air, mereka tidak boleh bersatu. Oleh itu perkahwinan mereka tidak pernah jelas! Armel utara melengkapkan, selatan Faezrul. Sebaliknya, yang Faezrul tidak memberikan pemikiran kedua, semua Armel lebih sakit. 

Misteri Faezrul lenting balik di rumah hilang, dibesarkan pemeriksaan isu di kepala Armel ini. Bagaimana boleh seorang lelaki bandar yang bertindak sebagai seorang pakar boleh memiliki sebuah Range Rover Evoque! 

Siapa rakan-rakan ini? Mungkin dia dapat sakat suku Jula Juli Bintang Tujuh?

Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6 

Episod 7Episod 8Episod 9Episod 10Episod 11Episod 12 

Episod 13Episod 14Episod 15

Tagged as:
About the Author

Write admin description here..


Subscribe
Get our latest posts directly in your email inbox.

What they says

Find us on Facebook

Copyright © 2013 TonTon. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top